Kilograme in plus sau disconfort dupa Pasti si mini-vacanta de 1 mai? Pentru a scapa de ele, va asteptam alaturi de noi la sala

 

Cu totii stim cat de dificil ne este sa revenim la obiceiurile sanatoase dupa o perioada de pauza in care ne-am iesit din ritm si in care poate am acumulat chiar si cateva kilograme in plus.

Perioada mini-vacantelelor sau a weekend-urilor prelungite este caracterizata de mancatul excesiv si de sedentarism.Mesele in familie se transforma, de sarbatori, in adevarate bombe toxice din cauza cantitatii mult prea mari de mancare.

Alimentele pe care le consumam, in general, la mesele de sarbatori sunt bogate in grasimi si toxine si abunda in carne.In plus, abuzam de cantitati mai mari decat in mod obisnuit si la intervale mai scurte de timp (2 ore sau mai chiar mai putin). Inevitabil, acest lucru conduce la tulburari digestive si acumulare de kilograme in plus, precum si la pierderea energiei.

Pentru ca sportul este cel care ne ajuta sa iesim cu bine si din aceste situatii, am pregatit pentru tine un set de 3 exercitii, usor de practicat atat la sala, cat si acasa. Acestea te vor ajuta sa iti recapeti energia si dorinta de a reveni la antrenament dupa mesele copioase de sarbatori. Exercitiile din acest pachet se concentreaza pe zona abdomenului, cel mai afectat de excesul culinar. Executandu-le zilnic, vei obtine o talie bine definita, deoarece acestea sunt special selectate pentru a lucra atat abdomenul superior, inferior, cat si oblicii.

Stimuland toate grupele de muschi intensificam arderile si acceleram metabolismul, astfel putand scapa mult mai repede de kilogramele in plus. Dupa cum observam in video-ul de mai jos, aceste exercitii au o numeroase beneficii care ne determina sa le includem in antrenamentul zilnic, obtinand astfel rezultate spectaculoase. Executa-le corect pentru a evita durerile de spate, localizate in special in zona lombara si cervicala.

Este important sa retii faptul ca exercitiile de tip cardio si alimentatia corespunzatoare sunt cele care elimina tesutul adipos, iar exercitiile pentru abdomen au rolul de a tonifia talia si de a o “micsora” (trucul pentru o silueta subtire este acela de a dezvolta oblicii abdominali – exercitiul numărul 2 propus de noi).

Testeaza 10 zile acest mic antrenament si spune-ne cum te simti! Intra pe Facebook, pe pagina MoveInspire.ro si lasa-ne un mesaj privat cu feedbackul tau:)

Si daca ai nevoie de indrumari suplimentare sau de suportul nostru personalizat, te asteptam alaturi de noi la sala. Impreuna vom descoperi care este ritmul optim de antrenament pentru ca tu sa iti atingi cat mai rapid obiectivele.

Tine minte ca vara se apropie cu pasi repezi si…un corp frumos si sanatos este reflexia muncii tale si cea mai potrivita carte de vizita care descrie un om organizat in cautarea succesului!

Cu drag,

Bogdana Breban

Leave a Reply