ce alegeri faci in materie de sport?


Înțelegem că fiecare persoană are obiective specifice nu numai în ceea ce privește obiectivele de fitness, ci și tot ce ține de timp și buget pe care dorește să le dedice unui plan de fitness. De aceea iți ofer o serie de opțiuni de programe diferite. Indiferent dacă dorești să lucrezi cu un antrenor personal 3-5 zile săptămânal sau preferi să faci majoritatea exercițiilor fizice acasă sau în altă parte, programul se adaptează.

1.Personal training

Oricine are pe facebook un prieten care este antrenor personal sau a dat like unei săli de fitness. Indiferent dacă ești la început de drum sau ai mai făcut sport, antrenamentul personal este util.
Și cei mai profesioniști sportivi de performanță sau antrenori au o persoană care îi îndrumă către obiectivele stabilite.
În cazul tău, înainte de a lucra cu un antrenor îți propun să îți alegi trei obiective pe care să le comunici de la început.
Pe acele obiective iti vei da seama de nevoile tale viitoare, pentru că odată indeplinite, acele obiective, vei dori să îți pui unele noi.
Cu un antrenor accentul este doar pe tine, se proiectează un program specific scopului pe care îl ai în ceea ce privește scăderea în greutate, alimentația și tonifierea.

2. Grup fitness

Când vorbim de antrenamente de grup fitness, pot fi clasele de aerobic, step, dance, pump etc sau pot fi grupuri de 8-10 persoane care lucrează cu un antrenor personal. În ambele cazuri antrenamentele de grup sporesc eficiența oferind responsabilitate. Te motivezi prin ceilalți, iar odată cu trecerea timpului începi să nu te mai simți singur, fiind printre aceiași membrii săptămânal. Motivația, inspirația, dorința de a avea rezultate vor fi la cote maxime. Sugestiile celorlalți membrii vor fi testate și de către tine.

3. Antrenament in pereche

Îți poți alege partenerul de viață, cel mai bun prieten/ă, să vă stabiliți un obiectiv, și să începeți să lucrați alături de un antrenor.
Gândește-te la o persoană care este suficient de hotărâtă ca tine să facă o schimbare, și orice s-ar întâmpla să reușiti împreună să aveți rezultate.
Întâlnesc deseori persoane care îmi spun că le este rușine să vină la sală pentru că nu cunosc pe nimeni. Dacă ești în această situație, ia pe cineva și prioritizează sportul în viața ta.

 4. Antrenamente de "small groups"

Reușești să combini energia ta cu cea a altora, antrenamentul conține circuite menite să îmbunătățească postura, forța, echilibrul și conexiunea minții/ mușchiilor.

5.Online coaching

Este o alternativă foarte eficientă dacă își lipsește timpul de mers la sală. Împreună cu antrenorul, se formează un plan de antrenament, și se schimbă în funcție de feedback-ul primit și obiectivele avute.
Se lucrează singur după un program pe care îl ai in față, iar exercițiile îți sunt date prin video-uri pentru a știi cum să faci execuția corectă. Se fac evaluări lunare și se ajustează antrenamentele în funcție de rezultate.

Orice decizie ești dispus să faci, gandește-te ca este important sa fii constant.

Mult succes iti doresc!

Comments are closed.