Brate tonifiate in 5 pasi!

Brațe tonifiate în 5 păși!

Stratul adipos din jurul brațelor are un aspect inestestic și reprezintă un complex în special pentru femei. Sperăm că acest articol să îți vina în ajutor pentru a elimină această problemă și pentru a te bucura de brațe bine structurate și tonifiate.

Odată cu sosirea verii, ne bucurăm de sezonul vacantelor și al relaxării.  În această perioadă costumul de baie ne poate fi un aliat care să accentuze corpul lucrat și tonifiat sau un inamic ce  ne evidențiază defectele și care ne determină să nu ne simțim bine în pielea noastră. Grăsimea din jurul brațelor nu mai poate fi acum mascată de bluze cu mâneci lungi sau de culori închise, astfel confruntându-ne cu adevărul: brațe groase sau lipsite de fermitate.  Această problemă, deși reprezintă o provocare majoră, are totuși numeroase soluții pe care astăzi ți le vom dezvălui!

Pasul 1- Antrenamentele de tip cardio

Aceste tipuri de antrenamente au rolul de a diminua stratul adipos și de a ajută organismul să elimine mult mai ușor grăsimea datorită respirației! E important de știut că depunerile de grăsime nu dispar pur și simplu și nu se transformă în mușchi. Acestea se oxidează sub influența oxigenului (de aceea este important să respirăm cât mai corect), descompunându-se în dioxid de carbon și apa. Dioxidul de carbon este eliminat prin respirație, iar apa prin urină și transpirație.

Pasul 2- Ceaiurile naturale și lichidele

Elementul-cheie pentru a-ți menține organismul sănătos și pentru a elimină grăsimea cu care „lupti” în timpul antrenamentului este APA! Apa este un aliat care ne ajută să eliminăm grăsimea și care ne determină să funcționam în parametri optimi.

Ceaiul verde sau  infuziile cu rolul de a limită poftă de mâncare sau de dulciuri te pot ajută să controlezi cantitatea de alimente de la o masă în cazul în care ai tendința de a face abuz. Un pahar de ceai cu 40 de minute înainte de masă accelerează arderile și te ajută să scapi de grăsimea inestetică.

Pasul 3- Alimentație și pofte

Alimentația sănătoasă are un rol esențial în ceea ce privește eliminarea grăsimilor. O dietă bogată în fibre și proteine te aduce cu un pas mai aproape de brațele ferme pe care ți le dorești! Nu ignoră nici aportul de carbohidrați care îți confera  energie în timpul antrenamentului, însă nu abuza de ei deoarece aceștia sunt principalii „vinovati” în cazul dietelor ineficiențe.

Un alt secret pentru acelea dintre noi ce nu pot spune NU unui deșert gustos este suplimentul cu crom. Acesta reglează nivelul glicemiei, astfel organismul neavând nevoie de aportul de dulce cu care l-am obișnuit.

Pasul 4- Somnul și odihnă

Un organism sănătos are nevoie să își refacă puterile în timpul nopții pentru a  funcționa optim și pentru a nu se degrada. Somnul are un rol esențial în procesul de slăbire și de tonifiere. Lipsă acestui element determină dereglări hormonale, oboseală cronică și stres. Odată ce organismul nu primește ceea ce are nevoie, acesta va luptă împotrivă noastră și nu vom putea niciodată să ne atingem obiectivele.

Pasul 5 – Antrenamentele cu greutatea corpului

Cele mai eficiente antrenamente au că element esențial propria ta persoană. Acest tip de antrenament extrem de eficient nu necesită efortul de a merge la sală, ci doar ingeniozitate, energie și curiozitate. Prin antrenamentul cu greutatea corpului îți poți tonifia brațele și poți scăpa de grăsime într-un mod plăcut și necostisitor.

Leave a Reply